Nick & Priscilla in Azië

Nog even volop genieten van de zon

Ten eerste: LIEVE BROER, GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!! Wanneer vier je het?

We zijn dinsdag (24-07) met de metro en monorail naar Sentosa Island gegaan. Eerst hebben we nog even gegeten op een foodcourt. Nick had een spaghetti bolognese en Priscilla hadzelf haar noodlesoep samengesteld.Op Sentosa Islandhebben we heerlijk in de zon gelegen op het strand. We hadden uitzicht op tientallen tankers die voor de kust lagen en het water was net zo groen/bruin als in Nederland. Hmmm Perhentian Islands we miss you! Aan het einde van de middag hebben we een paar cocktails gedronken onder een parasol. We moesten voor minimaal $30 Singaporese Dollars bestellen om op een bedje onder een parasol te kunnen liggen. Normaal hadden we dat niet gedaan, maar ach... een van de laatste dagen, dus dan mag het wel! Buiten dat hebben we haast geen alcohol gedronken tijdens deze reis. Ook al lijkt dat misschien niet zo, als jullie de foto's bekijken! We bestelden een mojito, coco bango (mango, banaan en malibu), een verse coconut en een coca cola. Rond 19:00 uur gingen we pas weer terug naar het hotel. Doordat we een beetje aan de late kant het hotel uitgingen om te gaan dineren (20:30 uur) werd het lastig om een goed restaurant te vinden. We hadden een restaurant uitgekozen uit het Capitolboek wat we mee hebben, maar toen we daar aankwamen bleek het restaurant gesloten te zijn, omdat er een ander restaurant voor in de plaats gaat komen. Pfff dit hebben we dus ook al in Italie meegemaakt! Inmiddels was het 21:30 uur (ja hoe krijgen we het voor elkaar?) We zijn toen teruggelopen naar het metrostation om vervolgens naar een ander restaurant te gaan dat ook in het Capitolboek staat. En je gelooft het of niet... die bestaat dus ook niet meer! We wilden niet het eerste beste restaurantje pakken dat we zagen, omdat we wel even iets anders wilden dan al dat Chinese eten. Inmiddels 22:00 uur en we waren er helemaal klaar mee. Veel was al dicht of ging sluiten. We pakten een taxi die ons naar Maxwell Road bracht. Daar zit een foodcourt en we dachten dat daar nog wel wat open zou zijn. Nou niet dus. Alleen een tentje wat er echt heel vies uitzag. We zijn verder gelopen op Maxwell Road en zijn uiteindelijk bij BBQ restaurant gaan eten. Dit was een van de weinige restaurantjes die nog open was. In de tafel zaten 2 gaspitten. Op de een werd een pan met water gezet, om zelf je noodlesoep mee te maken en op de ander lag een plaat waar we zelf op konden bbq'en. Er was een buffet opgesteld, waar we allerlei vis, schaaldieren, vlees, kip, groenten en fruit konden pakken. We hadden zelf een krabsoepje gemaakt en we hebben garnalen, beef en kip op de bakplaat gebakken. Het was eerlijk gezegd leuk om te doen en ook nog lekker! Nadat we ons buikje rond hadden gegeten, zijn we snel naar het metrostation gelopen, om de laaste metro nog te kunnen pakken. Toen nog even inchecken in het hotel en gingen daarna ons laatste nachtje hier in.

Zucht...

Margreth&Cock

Jullie ook gefeliciteerd met je broer en zwager.
Zaterdag viert hij z'n verjaardag.
Nu moesten jullie toch wel veel moeite doen om nog een hapje te kunnen eten! Mazzel dat het ook nog lekker was.
Liefs en dikke kus

Cocky

Hey Zus! Thanks! Zo te lezen hebben jullie heel veel meegemaakt op deze mooie reis. Ik zie jullie snel!! XXX