Nick & Priscilla in Azië

Eindstation

Om kwart over 7 even ontbeten bij een Indisch tentje. Roti met ei, hete curry met knoflooksausjes.. Hmm niet echt ontbijtachtig. Rare eters die Indische mensen haha. We waren net op tijd voor de bus en er volgde weereen rit van 6 uur! Het is ondertussen normaal voor ons geworden! Wij draaien daar onze hand niet meer voor om! Dit was een 'luxe' bus. Hij rammelde wel enorm aan alle kanten, maar elke stoel had een eigen tv, waar we een film op hebben gekeken. Kung Fu Panda. We hadden deze al een keer gezien, maar goed... We zijn er de tijd mee doorgekomen. Onderweg hebben we nog wat vers fruit (mango, papaya) en wafels gekocht. Mmmm echt super lekker weer! Uiteindelijk aangekomen in Singapore, hebben we de metro gepakt naar het gebied waar we een hotel geboekt hadden. Aljunied is love en een ander metrostation...... Jaa wat zal dat nou betekenen? We stapten uit op het metrostation Aljunied, wat uiteindelijk veel te ver van ons hotel bleek. De straat waar we in verblijven heet Lorong Geylang 6.... en we zaten ergens bij 25. Oeps! Wij dat hele eind gelopen in de brandende zon en dus ook heel blij toen we in het koele hotel aankwamen. De kamer is weer prima. Nick heeft nog even lekker geslapen en Priscilla heeft uitgezocht wat we de komende dagen zouden gaan doen. Omdat we niet alles kunnen zien, hebben we een paar leuke dingen uitgezocht. Toen even opgefrist en naar Boat Quay gegaan met de metro. We hebben daar Indisch/Arabisch gegeten aan de Singapore River. Echt wat een prachtig uitzicht. Niet normaal. (De foto's volgen later). We hebben daarna nog even in het gebied rond gelopen, foto's gemaakt en zijn toen naar de Singapore Flyer gelopen. Dit is een enorm reuzenrad. Je kunt het vast wel opzoeken op internet... als je meer informatie wilt. Aan de prijzige kant, maar goed... nu zijn we er toch! Dus zijn we in een van de coupes gestapt. Waoooow wat is Singapore mooi 's avonds! Uiteraard hebben we hier ook weer foto's gemaakt, maar dit kan natuurlijk nooit helemaal weergeven wat wij gezien hebben. Op naar de laatste dagen van deze mooie reis...