Nick & Priscilla in Azië

De allerlaatste dag!

We zullen als we thuis zijn nog wat leuke filmpjes plaatsen van onze reis en natuurlijk nog de laatste foto's!!! Dus nog eventjes geduld. Wij gaan nu nog even genieten van onze laatste dag in Singapore en om 23:05 uur lokale tijdgaan we de lucht in! Morgen om 10:05 uurNederlandse tijd zullen we aankomen op Schiphol. En dan... is het toch echt voorbij. Wij hopen dat jullie ook een beetje genoten hebben van onze reisverhalen. Wij vonden het leuk om jullie reacties te lezen en zo hebben jullie toch nog een beetje mee kunnen reizen! Wij zullen het in ieder geval allemaal gaan missen! We kijken nu al uit naar onze volgende verre reis. Zijn jullie er dan weer bij?

Liefs, Nick & Priscilla

Margreth&Cock

Zeker nog maar even genieten van de allerlaatste dag.
Want nu is het echt voorbij dat betekent voor jullie dat er een eind is gekomen aan een schitterende,avontuurlijke eerste verre reis, maar voor ons het einde van het lezen van schitterende verhalen en het zien van mooie foto's, maar jullie zullen ongetwijfeld nog veel meeeeeeeeeeer te vetellen hebben.Voor jullie snel voorbij maar voor ons duurde het wel heel lang. Maar morgenochtend zien we elkaar weer! Dikke kus voor jullie en tot morgen. Hele goede terugvlucht.