Nick & Priscilla in Azië

Welkom op onze Reislog!

Wijvertrekken 28 juni 2012 met het vliegtuig naar Singapore! We zullen een maand gaan backpacken door Singapore, Sumatra en Maleisië.

Dit is déplaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdensonze reis. Vanaf28 juni 2012zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waarwij ons bevinden en waarwezijn geweest! Meer informatie overons en de reis diewij gaan maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan vooronze mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

We hopen dat je af en toe een kijkje neemt op onze reislog en laat gerust een berichtje achter! Wij vinden het leuk om van jullie te horen.

Gezellig dat je met onsmeereist!

Liefs,

Nick & Priscilla

Annelies

Nou lieve Priscilla en Nick, morgen is het zover dan gaat de mooie reis beginnen....ik wens jullie ongelofelijk veel plezier, ga genieten van alle indrukken! Dikke kus....

Peter & Margot

Nog even............en dan gaat het avontuur beginnen. Geniet, ontdek probeer NIET alles te onthouden want na deze trip zal je hoofd nog enige tijd ergens halverwege hangen. Dit noemt men de "hoofd jet-lag" en geloof me hier weten wij alles van.
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier en laat af en toe iets achter op dit reislog.
Dikke kus (schoon)papa & (schoon)mama

Margreth & Cock

Lieve Priscilla en Nick,eindelijk is jullie reis na vele weken van voorbereiding vanmiddag op schiphol
begonnen.Hopelijk hebben jullie een goede vlucht
naar Frankfurt en naar Singapore
We kijken er nu al naar uit om jullie verslag te lezen
van jullie ervaring en belevenissen in de jungle
P.S. Vergeet niet de foto's erbij te voegen van de spinnen en slangen die julllie zijn tegengekomen!!
Geniet vooral samen met volle teugen van deze reis!
Veel plezier en dikke kusssssssssssssssssssssssss
Margreth en Cock

gilda

lieve Priscilla en Nick
ik wil jullie een hele mooie fijne en leuke vakantie
toewensen en heel veel plezier.
ik zal alles volgen dan ben ik ook nog een beetje met vakantie.

veel liefs en een hele dikke kus gilda

Lyda

Hoi Priscilla en Nick , wat heerlijk dat jullie zo'n verre reis maken . Lekker genieten van andere culturen , bijzondere ontmoetingen , andere gebruiken en omgangsvormen maar bovenal heerlijk weer !! Geniet ten volle . Dikke kus en lieve groetjes Cees, Lyda ,Cheryl, Coen, Maaike

Hey Priscilla & Nick

Wat zullen jullie gaan genieten van deze bijzondere reis!!! Leuk dat jullie iedereen op deze manier op de hoogte houden en misschien een aantal mensen in de verleiding brengen om ook zo'n mooie reis te gaan maken hahaha......
We zullen jullie blijven volgen en blijf van ieder moment genieten en pas goed op jullie zelf!!!!!

Veel liefs xxx John Margreth Dennis Selma Stephan & Christa.

Lida

Ga heerlijk genieten samen van alle indrukken, ik wacht vol spanning af op jullie verhalen en foto's...

Groetjes!!