Nick & Priscilla in Azië

Singapore, Chinatown en blote voeten....

Vanmorgen lekker in het hotel ontbeten en vervolgens op internet gezeten, om het een en ander te regelen. Nick moest nog even wat voor z'n studie regelen, Priscilla nog wat bank-zaakjes en niet geheel onbelangrijk....: we moesten nog een bus naar en 3 overnachtingen in Singapore regelen. We wisten inmiddels dat Singapore vrij duur is en om een fatsoenlijke, betaalbare accomodatie te vinden kun je beter van te voren op internet kijken en boeken. Op Agoda.nl hebben we een hotel voor 3 nachten geboekt voor een redelijke prijs(40 euro per nacht). Het was inmiddels alweer half 1, maarja de bus en het verblijf zijn geregeld! Daar hebben we dus geen zorgen meer over... We hebben vandaag de Chinatown-walk gedaan. We werden hier afgezet door de hop-on hop-off bus (voor de laatste keer met dat ding pfieuwww) en zijn eerst even gaan lunchen. We hebben in dit gebied enkele tempels bezocht, waar we weer onze schoenen/slippers uit moesten doen. Alweeeeer? We hebben namelijk al op verschillende plekken in Indonesie en Maleisie onze schoenen uit moeten doen. De culturele Central Market en nog wat andere winkelstraatjes hebben we ook bezocht. 90%nepproducten. Chanel, Prada, Lacoste, Levi's, Hermes, Nike, Converse, Breitling, Mont Blanc, Gucci, Burberry, Louis Vuitton, Boss, noeeeeeeeeem het maar op. Vreselijk. En overal word je naar binnen geroepen. Ze snappen nog steeds niet dat het niet werkt... Verder was er veel kunst en houtwerk in Central Market te koop. Echt prachtige dingen hebben we gezien. We zagen veel dingen waar we ons toekomstige huis wel mee in zouden kunnen richten. Prachtig dat donkere hout. De voetjes begonnen op een gegeven moment wel weer pijn te doen en te branden. Dus pakten we de metro terug naar het hotel. Deze keer zijn we bij de goede halte uitgestapt en zijn we met 5 min. lopen weer aangekomen bij ons hotel. Toen we op onze kamer aankwamen, zagen we dat het buiten keihard begon te regenen, dus hebben we nog even gewacht voordat we op zoek gingen naar een restaurantje. We wilden niet zoveel uitgeven, omdat we de dag ervoor al veel hadden uitgegeven aan het avondeten. We hebben wat straatjes uitgelopen, maar zijn uiteindelijk bij een restaurant tegenover het hotel gaan eten. En het begon natuurlijk weeeeeer te regenen. Mooi dus dat we alleen de straat over hoefden te steken. Morgen gaan we de Petronas Twin Towers bezoeken en we zijn van plan om de Batu Caves (net buiten de stad) te bezoeken. Ook moeten we nog even shoppen..... en 's avonds hebben we het een en ander geboekt bij een Spa, om even lekker te relaxen. Priscilla neemt een facial, manicure en pedicure (heeft ze nog noooooit gehad, dus nu mag het wel een keer haha) en Nick een Hot Stone Massage, Facial, Aromatherapy-massage (zodat hij even heeeelemaal tot rust kan komen, na al dat reizen van de afgelopen weken). We hebben er nu al zin in!

Wij gaan slapen.. jullie alvast een fijne avond en welterusten!

Dikke kussen Nick & Priscilla

Margreth&Cock

Oh,Oh, Wat beleven jullie toch ontzettend veel en zo te lezen eten jullie echt lekker, dus waarschijnlijkkkkkk
ook wat kilootjes aangekomen. Nou Nick traint het er wel weer af met voetballen en Priscilla moet na de vakantie dan maar rondjes vesting lopen.
Maar wat hebben jullie de afgelopen dagen toch weer veel gezien en bijzondere momenten meegemaakt.
En wat heerlijk dat jullie ook nog even tijd krijgen op heerlijk te relaxen in de Spa.
Nou lieverds geniet nog maar van de laatste dagen want het eind komt nu toch wel in zicht.
Jullie ook een heel fijn weekend in Kuala Lumpur en fijne dagen in Singapore!!!!!!!!!Liefs en dikke kus van ons.

anne

Kinders! Klinkt allemaal goed! :) Snel gaat een maand he? Pff ongelofelijk, daarom ging ik ook 3 maanden ;-) lekker koetel an denk haha. En zelfs dat is nog te kort als je het naar je zin hebt. :( maarja de zon in Nederland begint alweer te schijnen, dus dat is een goed vooruitzicht! Helaas kan ik niet naar shipass komen :'( vanwege wurk. Geniet nog even van Kuala Lumpur en alle andere indrukken, het zal een reis zijn om nooit te vergeten! Liefs deine schwester!