Nick & Priscilla in Azië

Kuala Lumpur

Na een ontbijtje bij een oud mannetje en een oud vrouwtje, die beiden doof zijn (alles ging met gebaren - ook toen we weg gingen om de bus te halen maakte het oude vrouwtje een gebaar met haar armen en probeerde 'I love you' te zeggen, zo lief!) zijn we naar de bus gelopen. De busrit van de Cameron Highlands naar Kuala Lumpur duurde ongeveer 4 uur. We zagen veel natuur onderweg en op de snelweg stond een grote vrachtwagen enorm in de brand. Verder was de rit niet bijzonder. Eenmaal aangekomen inKL liepen we richting Bukit Bintang. Nick had namelijk een goed en betaalbaar hotelletje gevonden in het boekje wat we mee hebben. Onze kamer heeft een mooi uitzicht op de KL Tower. 'S avonds schitteren de lichtjes van onder tot boven. Mooi gezicht! We hebben 's middags in een arabisch tentje geluncht en 's avonds hebben we 2 noodle-soepjes gekocht in de supermarkt tegenover ons hotel en deze, samen met de salades + vers fruit die we via de roomservice hadden besteld, op onze hotelkamer opgegeten. Lekker en goedkoop... Daarna hebben we een film gekeken en zijn we in slaap gevallen. We waren een klein beetje gesloopt.