Nick & Priscilla in Azië

Het ultieme bounty-gevoel

Rond 11:00 uur uitgecheckt en ontbeten op het strand. Vervolgens met een taxi-bootje naar Coral Bay gevaren. Hij ging best hard op het open water! Het uitzicht was heel mooi, veel afgelegen lege strandjes met hangende palmbomen gezien. Het water bij Coral Bay is smaragdgroen. Weer op zoek naar een slaapplaats. Alles was fullybooked behalve twee resorts. De een vroeg 250 RM voor 1 nacht, dat is 62,50 euro inclusief ontbijt. Verderop vroegen ze 180 RM voor een kamer. We hebben deze kamer uiteindelijk voor 130 RM gekregen! Inclusief ontbijt. Voor de komende 3 nachten wordt het lastig om een slaapplek te vinden i.v.m. Ramadan. Alles is volgeboekt. Nou ja, we'll see! Na onze spullen in de kamer gezet te hebben zijn we naar een private beach gegaan. Waoooow! Zo mooi! Het water is aan deze kant weer helderblauw en het strand hagelwit. Het ligt vol met dood koraal. De krabbetjes en hagedissen waren lekker aan het zonnen op de rotsen en wij zochten nu en dan verkoeling onder een boom en in het water. We genoten van de zingende vogeltjes en het geluid van de zee. Hmmmm dit is het ultieme bounty-gevoel! Om de verbrande delen een beetje rust te geven zijn we even op de kamer een film gaan kijken. Toen even opgefrist en over het strand naar een restaurantje gelopen met uitzicht op zee. In de verte zagen we bliksemschichten. Mooi om te zien, maar op een gegeven moment begon het ook bij ons op het eiland keihard te waaien... Toen snel na het eten terug naar het resort. We gaan zo maar weer even proberen wat foto's te plaatsen.

Dikke kus van ons

Peter & Margot

Nieuwe foto's.........?????????? Dit zou ook Pejo's wokpalace kunnen zijn. Weten jullie wel zeker dat je op een BOUNTY EILAND zit of zijn jullie vlakbij op het Keern. Hoop dat de mooie foto's gespaard zijn gebleven en dat jullie ze niet weer kwijt zijn.
Blijf genieten, dikke kus van ons

anne

Ieeeeeehlll vis & garnalen! Dat mogen jullie lekker daar laten, haha! Nick de vuilnisbak eet ook alles hè, niet te stoppen dat ventje & priscilla aan de waterpijp moet niet gekker worden natuurlijk! Ziet er allemaal wel goed uit! Aftersun doet trouwens wonderen, ik was in Nieuw-Zeeland er toen wel snel vanaf. Aftersun met aloë vera, een aanradertje al zeg ik het zelf! Al begonnen in het boek Nico? Volgens mij gaat het niet helemaal over wat ik zei, iets te vlug de achterkant voor lief genomen. ;-) Veel plezier nog & liefs! X

Peter & Margot

Apa Kabar ??????

Wat een leuke en prachtige foto's. Hoop niet dat jullie ten prooi vallen aan de "verslaving"die roken heet. Gelukkig heeft Nick zijn eigen waterpijp, haha...............

Selamat Tinggal, Peter & Margot