Nick & Priscilla in Azië

Wie zijn benen verbrandt, zit de volgende dag niet in de zon op het strand....

Gisteravond nog even een pakje kaarten gekocht zodat we konden 31en op de kamer. Nadat Priscilla 2x had gewonnen gingen we slapen. 'S morgens voor 10:00 uur onder de douche gestapt, omdat we hier alleen van 18:30 uur tot 10:00 uur en van 12:00 uur tot 15:00 uur stroom hebben, en dus ook warm water. Daarna ontbeten op het strand en gaan internetten. We zouden immers weer foto's plaatsen. Tijdens het toevoegen zei de site dat er geen foto's op het geheugenkaartje stonden. Maar wij zagen toch echt de foto's erop staan. Nou dan maar de computer in het winkeltje ernaast gebruiken. Daar zei de site en de computer hetzelfde. Toch even checken in de camera; 'Geen foto'. Neeeeeeeeee! De tranen schoten in Priscilla's ogen. Hoe kan dat nou? Heeft de computer net alle foto's gewist? Een virus misschien? We hadden al eerder geprobeerd een back-up te maken op de link die Priscilla's broer haar had gegeven, maar dat duurde eeuwen of de site deed het niet. Vandaar dat we geen back-up hadden. We liepen terug naar de computer waar we de foto's waarschijnlijk op kwijt geraakt zijn en stopten het kaartje in de USB Card Reader. Hij gaf alleen aan dat er een shortcut op het geheugenkaartje stond, dus de foto's moesten hier ergens op de computer staan.... Uiteindelijk vonden we ze op een of andere manier. We hebben ze onmiddelijk gekopieerd naar een ander geheugenkaartje wat we mee hadden.... Pfieeeeeuw! We dachten dat ze allemaal weg waren. De schrik zit er goed in, dus we weten niet of we nog wel foto's gaan plaatsen. Sorry! Misschien wel hoor, dat moeten we even bekijken.

Vervolgens zijn we op de kamer wat kleding gaan wassen en hebben we nog even geslapen. Priscilla haar voeten en benen zijn best erg verbrand waardoor haar voeten opgezwollen waren. Zo erg is ze nog nooit verbrand! Altijd maar een beetje op schouders en neus, maar dit nog nooit meegemaakt! Helaas geen karnemelk hier, dus heeft Nick een zalfje gekregen van een man van Matahari Chalets. Het heeft een beetje geholpen! Ook Nick zijn rug en gezicht zijn goed verbrand. Pffff dus maar even niet op het strand in de zon zitten (gelukkig was het licht bewolkt!). Het is wel even afkicken hoor hier! We maakten zoveel mee elke dag en dan nu zoveel rust. Heel raar.

'S avonds hebben we weer heerlijk bij World Cafe gegeten. Dit keer had Priscilla Red Snapper van de barbecue en Nick had Tiger Prawns van de barbecue. Mmm... Daarna zijn we gezellig bij BeatHut op het strand gaan zitten. Rieten matje uitgerold en genoten van de sterrenhemel. We mochten zelfs nog wensen ook! Er waren namelijk een aantal vallende sterren. We hadden een Shisha (waterpijp) met aardbeiensmaak besteld. De muziek, fakkels en kaarsjes maakten het helemaal af.

Hoe is het daar in Nederland? Lief dat jullie ons volgen en aan ons denken.

Nick & Priscilla

Margreth en Cock

Zo te zien kunnen jullie daar lekker eten,hopelijk heb je de rest van de foto's nog wel,want zo te lezen is het daar schitterend, dat zou ontzettend jammer zijn als je deze plaatjes niet met ons kunt delen. Genieten jullie nog maar even lekker van de rust over een paar dagen begint jullie volgende trip weer. Hier in Nederland is het helemaal knudde met het weer. Bijna hele dagen regen en s'avonds blauwe hemel en zon. Dus blijven jullie nog maar genieten! Jullie missen niets wat het weer betreft. Dikke kus van ons