Nick & Priscilla in Azië

Stralende zon, azuurblauwe zee, hagelwitte stranden en... rode benen!

Vannacht goed geslapen in KB Backpackers Lodge in Kota Bharu, geen geweldige kamer, maar we hadden een dak boven ons hoofd en het kostte maar 50 Ringgit (ff rekenen....gedeeld door 4 = 12,50 euro). Om 08:00 uur stond de taxi voor de deur om ons naar Kuala Besut te brengen, waar we de boot net gehaald hebben van 09:30 uur. Na 40min. naderden we de Perhentian Islands. Eerst naar Pulau Kecil (kleine eiland) en daarna Pulau Besar (grote eiland). Waooooow wat is het water helder! Niet normaal. We werden afgezet op Long Beach op het kleine eiland. Er zat ook nog een meisje uit Amsterdam in ons bootje, zij ging naar D'Lagoon. Wij hebben nog wel wat dagen hier dus we zijn van plan om nog naar andere stranden/plekken te gaan. Eerst even op Long Beach ontbeten en daarna op zoek naar een kamer. Op aanraden van 2 backpackers zijn we naar Tropicana gegaan. Een vervelende Chinese vrouw heeft de kamer die we wilden voor ons weggekaapt, terwijl onze tassen al in de kamer stonden. We kregen nog wat andere kamers aangeboden, maar nee de kamers waren te vies, klein en de klamboes zaten vol gaten. Tsja 60 Ringgit, maar nee we doen het niet! Uiteindelijk is Priscilla onder een parasol op het strand gaan zitten met de backpacks en is Nick rond gaan kijken voor kamers. Het was of te duur voor wat we kregen, of gewoon tien keer niks. Tot hij Matahari Chalets tegenkwam. De kamer was goed! Zelfs met een balkon. We hebben de tassen neergezet en bikini en zwembroek aangetrokken om vervolgens naar het strand te gaan. We hebben heerlijk gezwommen in het helder blauwe water tussen de visjes en de boten. Ook hebben we heerlijk in de zon gelegen. Pffff het leven is zo nog beter! Tot we erachter kwamen dat Priscilla haar benen en Nick zijn rug een beetje erg rood waren..... Rond 16:30 zijn we naar de kamer gegaan en hebben we daar nog even lekker op het balkon gezeten en op het bed gelegen. Op een gegeven moment rieppriscilla: NICK! EEN VARAAN DAAR BENEDEN! Zo hey, deze was nog veeeel groter dan die we al gezien hadden. Dussss.. die lopen hier gewoon rond. Oppassen dus! Rond 19:00 uur zijn we naar World Cafe gegaan en hebben heerlijk aan een romantisch tafeltje (met kaarsje) op het strand, Beef van de barbecue gegeten. Inclusief een lekker koriandersausje (jammer voor Nick, geluk voor Priscilla, haha) Op een gegeven moment ging het keihard regenen en zijn we naar binnen gerend. We hebben daar nog even gezeten en zijn daarna naar het internetcafe gegaan (ook op het strand).

Morgen volgen de foto's!

Blijven jullie sturen? Dan blijven wij schrijven!

Laughing

Liefs, Nick en Priscilla

Margreth en Cock

Hoi backpackers, fijn om weer zo'n heerlijk verhaal te lezen we wachten weer met smart op de bijbehorende foto's van de hagelwitte stranden en de azuurblauwe zee.
Van de rode benen en rug hoeven we geen foto's te zien hoor! Dat zien we wel vaker.Haha. We wachten weer op jullie volgende verhaal! Dikke kus!!!!

Peter & Margot

Pfffffffff........................vermoeiend hoor allemaal, kijk maar uit dat jullie niet aan vakantie toe zijn als jullie terug zijn.
Nick, je weet het als het te rood wordt doet karnemelk wonderen ha,ha.......
Lieverds geniet nog van alles wat jullie zien en ontdekken.
Dikke kus van ons

Jehenara & Bart

Hey!!

Wat klinkt het allemaal ontzettend leuk, wat een avontuur! Elke keer als we jullie verhaaltjes lezen dan zien we het helemaal voor ons, hoe jullie daar liggen heerlijk van de zon genieten en dan opeens er achter komen dat jullie rode benen hebben haha! Of met de orang oetan hahaha! Heel leuk!

Bliljven schrijven!

xxxx bart en jehenara

Jehenara

PS: Wat moet je dan doen met die karnemelk haha?

Enzo

Ik heb even gegoogled naar foto's van een varaan! Wat een monster man. Straks verstoord er eentje het romantische diner!! Ach ja, dat hoort er bij hè;) x