Nick & Priscilla in Azië

Malaysia here we come!

04:00uur ging de wekker en om 04:45uur konden we al ontbijten! Wat een luxe. Om 05:15 stond de taxi voor de deur en bracht ons naar het vliegveld. De vlucht is goed verlopen.. Toen wachten op de backpacks, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten. Na een uur nog niets. We hoorden al mensen zeggen dat de baggage in Medan was blijven staan. Pfffff nee he! Niet nu we nog een busrit naar Melaka moeten maken van 4 uur. Nou geduld dan maar!... En daar waren ze.. Geen idee waarom het zo lang duurde, maar dat maakt ook niets uit. Hup naar de metro om naar de binnenstad van Singapore te gaan. Nog even wat gegeten en toen naar de bus gelopen, 2 straten verderop. Malaysia here we come!

Aangekomen in Melaka, kregen we verschillende flyers van mensen voor hostels en guesthouses. We hebben er eentje gekozen: Lavender Guesthouse. Zag er goed uit op de plaatjes en een goed prijsje ook! Hup met de taxi naar de binnenstad. Aangekomen in het hostel zijn we gelijk naar de kamer gegaan.. hmm ..niet echt wat we in gedachten hadden. De deur ging niet goed op slot en kon je gewoon forceren. Nee dit doen we niet zeiden we tegen elkaar. We zijn weer weg gegaan en hebben toen bij een goed hotel verderop gevraagd of er een kamer beschikbaar was. Wel iets duurder... hmm ...zullen we dit wel doen? Nee we gaan, zei nick. De dame achter de receptie riep ons terug en bood een betere prijs aan. En wat een goede kamer! Heerlijk bedje ook... en een eigen badkamer (ook lekker). 'S avonds zijn we wat gaan eten in een restaurantje uit ons Capitool boek over Maleisie. Jeetje,wat culinair.We hebben echt heeeeerlijk gegeten. Wat een aanrader dit!En echt niet duur. Later zijn we terug gelopennaar een hotel en hebben we onze dag afgesloten met een vuurwerk spektakel dat we vanuit ons raam heel goed konden zien.

Lezen jullie ook alle onderstaande verhalen nog? We hebben er heel wat geplaatst namelijk! Heel lief jullie berichtjes.Echt heel leuk om ookwat van jullie te horen!!!

Liefs, Nick & Priscilla

Margreth en Cock

Ook goedemorgen/middag!Ik heb net half uurtje geleden jullie verhaal over Tarzan en Jane binnengekregen en gelezen. En gelijk gereageerd!! En krijg nu net achterelkaar de volgende verhalen binnen. Inmiddels al half uur aan 't lezen. Ik ben nogal onder de indruk van alle spannende verhalen.Wat een onderdemende en avontuurlijke reis! Ik ben benieuwd wat er de komende dagen en weken gaat volgen.Liefs Mama Margreth

Margreth en Cock

Lukt het soms niet om de foto's bij te voegen?XXX

Peter & Margot

Lieve Nick en Priscilla,

Fijn om al jullie reisverhalen te lezen. Zo te lezen is jullie reis zowel een heeeeeeeele onderneming als een avontuur. Foto's zijn ook erg mooi, vooral van jullie olifanten tripje. Inmiddels hebben we van Bart begrepen dat de vlucht naar Maleisië ook goed is verlopen. Geniet, geniet, geniet en tot het volgende blog.
Dikke kus Peter & Margot

anne

Ziet er goed uit allemaal! Geniet er nog even van, xx