Nick & Priscilla in Azië

Ants in the pants

Na een bumpy ride in een 4WD Jeep van 2,5 uur zijn we aangekomen in Tangkahan. We werden opgehaald door Benny (een local) van Linnea Resort - nou ja het heet Resort, maar het blijft de jungle - en hij liep met ons naar de rivier. We staken de rivier over met een vlot om bij ons verblijf te kunnen komen. Na een eindje lopen door het groen, kwamen we aan bij ons huisje. Het was aardig donker in het huisje, omdat er weinig licht naar binnen scheen en je hier van 18:00uur tot 23:00uur stroom hebt. Nick greep in een mierennest in onze kamer. We hebben toen om een room-move gevraagd. We kregen een upgrade naar een 3-persoons kamer, omdat Benny insecticide had gebruikt.

Later zijn we wat gaan eten in het restaurant met uitzicht op de Buhlu River. Nick had bij aankomst samen met Benny een stuk bamboe gekapt, een eindje verderop, voor ons avondeten. Het was heerlijk. Toen door de stromende regen terug naar onze hut. Het heeft tot diep in de nacht tropisch geregend.... Tsja het is natuurlijk een regenwoud!