Nick & Priscilla in Azië

Bukit Lawang loves N+P

Gisteravond hebben we na het eten even een heerlijke koude (ja, warm water hebben ze hier niet) genomen. Het water komt rechtstreeks uit de bergen. Toen omgekleed en wat gaan drinken in het restaurantje van Indrah Valley Inn. Er kwam een beeldhouwer uit BL (zijn voornaam is Jansen) met ons praten en liet allerlei houten beeldjes en maskers zien. Achter elk stuk zat een verhaal. Aankomende maandag (2 juli) komt hij terug, zodat we kunnen beslissen welke we willen kopen. Hij heeft ons ook alles verteld over hoe het is in Indonesie en hoe slecht de situatie op dit moment is voor de meeste mensen. Dit heeft alles te maken met de corrupte overheid. Hij vertelde ons hoe graag hij wilde dat Nederland hier nog de baas zou zijn.

Er was live muziek in het restaurantje van onze guesthouse. De 'zanger' leek wel een hele slechte kandidaat uit een van de vele talentenjachten. Hij zei tussen elk nummer door wel 10x 'Check Sound' op een hele depressieve manier. Hij zong als een Amerikaanse tiener die net de baard in zijn keel heeft gekregen. We hebben ons heel erg vermaakt en keihard gelachen. Op een gegeven moment kwam de drummer van de band met ons praten. We hadden het over voetbal (natuurlijk!) en over zijn (dikke) Duitse vriendin. Hij vertelde ons dat hij haar zo mist, omdat ze zo'n goed hart heeft. Toen we later in bed lagen, ging de muziek nog tot heel laat door.

De volgende ochtend heerlijk uitgeslapen en daarna door Bukit Lawang gelopen. Op een gegeven moment kwam er een meisje naar Priscilla toe en wilde haar een hand geven. Vervolgens vroeg ze of ze met ons op de foto mocht. Ze was met een groep vrienden en vriendinnen. Ze wilden allemaal met ons op de foto. Alsof we beroemd waren. Hoe verder we liepen, hoe meer mensen met ons op de foto wilden. Ze keken ons allemaal vol bewondering aan, zwaaiden naar ons en giechelden wat. Ook heel veel kinderen. Ongelooflijk. En iedereen is zo aardig en geinteresseerd. Een wereld van verschil! We hebben ook nog eventjes gekeken naar de mensen die aan het tuben waren op de rivier. De omgeving is zo groen hier en het valt echt heel erg mee hoeveel beestjes er zijn. Haast niets. Enkele gekko's, vlinders, libelles, kikkers, padden en een paar vreemde insectjes, maar haast geen spinnen! In Priscilla's tuin zitten nog meer spinnen dan hier, haha!

Nadat we het marktje over zijn gelopen hebben we wat gegeten en 's avonds nog even gechilled met Obiwan en John, de drummer. Nick en John hadden veel te bespreken over voetbal. Daarna zijn we naar bed gegaan omdat we er vroeg uit moesten de volgene dag, ondanks Spanje - Italie!

Liefs, Nick & Priscilla

(Foto's en meer verhalen volgen! Dit is nog maar het begin.....)

Margreth & Cock

Hee Lieverdjes,net thuis gekomen van de zaak, zie ik op de Iphone een bericht dat jullie wat hebben geschreven.
Fijn om weer wat te lezen, elke dag al gekeken, maar nee hoor nog niets, dus nu blij om jullie verhalen te lezen,wat ee avontuur! Geweldig dat jullie dit allemaal meemaken. Ach ja er zijn altijd minder leuke dingen,maar die moeten jullie er maar bij nemen.
Wij zijn erg nieuwsgierig naar de foto's die jullie hebben gemaakt! Hopelijk weer snel wat meer avontuurlijke verhalen en hoe is het eigenlijk met het eten? Allemaal lekker? Nou tot snel dikke kussen voor jullie allebei!!!
Liefs Margreth en Cock

arie

lieve nick en priscilla.
goed om te lezen dat jullie het zo geweldig hebben en ook zoveel meemaken geniet er zoveel mogelijk van het is zo weer voorbij. heel veel plezier doe voorzichtig en let goed op elkaar gr ome arie