Nick & Priscilla in Azië

van Frankfurt tot Little India

Na een korte vlucht vanaf Schiphol kwamen we aan op het vliegveld van Frankfurt. Het was niet een vliegveld wat we hadden verwacht. Het zag er allemaal een beetje vervallen uit. We hebben daar nog even wat uurtjes rondgehangen en zijn toen op het scherm gaan kijken op welke gate onze volgende vlucht zou vertrekken. We namen de lift naar boven en kwamen erachter dat een metro ons naar de gate moest brengen! En natuurlijk... daar kwamen we aan op het mooie stukje van Frankfurt Airport. Maar geen tijd, nog even snel een caramel macchiato en toen richting gate C. Nick werd nog even (duurde minstens 10min.) gefouilleerd, maar uiteindelijk kwamen wij aan bij de gate waar we nog even een stukje Duitsland - Italie hebben kunnen kijken. Toen neergeploft in het vliegtuig en 12 uur films gekeken, geslapen en stretchoefeningen gedaan in het gangpad. Met een beetje vertraging kwamen we uiteindelijk vandaag 16:00 uur plaatselijke tijd aan. Al met al een goede vlucht gehad! Finally arrived! We konden onze backpacks direct van de band afhalen en zijn toen met de metro richting ons mooie hostel gegaan. Daar even rustig opgefrist en toen wat gaan eten in Little India (een buurt in Singapore). Wat een indrukken! Gigantisch druk, straten gevuld met mensen van verschillende komaf. Chinezen, Singaporezen, Indonesiers, Maleiers, maar vooral veel Indiers. Haast geen westerling te bekennen. We hebben heerlijk gegeten bij een currytentje en gaan nu ons bed opzoeken. Als jullie willen zien waar we slapen, kunnen jullie op de link rechtsonderin op deze site klikken.

Morgen eind van de ochtend komen we aan op Sumatra! Tot snel.

Veel liefs,

Nick & Priscilla

P.S. Bedankt voor jullie lieve berichtjes.

Margreth en Cock

Net jullie eerste reisverslag gelezen,fijn dat jullie al zo
snel jullie backpacks hadden, in iedergeval al een goed
begin. Nu lekker nachtje slapen om uit te rusten voor
de volgende trip! Veel liefs Margreth en Cock

annie

Hahaha, Maleiers! Zo noemde ik ze ook! Klinkt al meteen goed kinders. Mach spass! X

Cockster ;)

Hi lieve zus & Nickster! Fijn dat jullie goed zijn aangekomen in Malay! Veel plezier!

Peter & Margot

Hebben jullie vlucht gevolgd via Lufthansa, we waren dus van de kleine vertraging op de hoogte. Helaas knalde hierna het internet eruit, maar gelukkig werkt nu alles weer zodat ik toch nog even een berichtje kan schrijven. Fijn dat jullie een goede vlucht hebben gehad, was het eten ook een beetje te doen of alleen maar zuurkool met braadworst haha.......!!
Lieve schatten ga genieten van jullie avontuur en voor vandaag alvast een goede vlucht gewenst.
Dikke kus
Peter & Margot

Annelies

heeee, ziet er nu al leuk uit Nick en Priscilla, wat heerlijk zo'n trip..... en wat ontzettend leuk dat je links mee stuurt om te zien waar en hoe jullie verblijven....filmpje Thangkahan ziet er fantastisch uit....ga enorm genieten!!
x

Linet

Geniet er lekker van! Ben benieuwd naar jullie volgende verhaal en uiteindelijk foto's:). Liefs, xxx